11 Kasım 2009 Çarşamba

Sexi Sözler

Arkadaşlar bir forumda sexi sözler den bahsediliyordu bende paylaşayım dedim buyrun

. Ama herkes çiplakken komik görünür!

2. Beni bunun için mi uyandirdin?

3. Video kameradan bahsetmis miydim?

4. Bir yanik kokusu aliyor musun?

5. Burnundan nefes almayi denesene...

6. Sokak kapisini kilitlemis miydik?

7. Erkek: Ilk kez mi?

....Kiz: Evet, bugün için

8. (Otelde) Acele et, bu odayi bir saatligine kiraladim !

9. Uzaktan kumandayi verir misin?

10. Kredi karti kabul ediyor musun?

11. ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

12. Tekrar düsünüyorum da, isiklari kapatsak daha iyi olacak galiba.

13. Aslinda ilk basta senin arkadasina asiliyordum...

14. Umarim ayildigimda de bu kadar güzel görünürsün.

15. Sende Playboy TV çikiyor mu?

16. Makyajimi bozmadan yapabilir misin lütfen?

17. Penicilin'in var mi?

18. Ama daha yeni dislerimi firçaladim.

19. Gülümseyin, kamera sakasi yaptik !

20. Kelepçenin anahtarlari sende saniyordum...

21. Çocuk istiyorum !

22. Doktor HIV testimin pozitif çiktigini soyledi, yani tehlike yokmus !

23. Simdi farkettim de, tavanin boyanmasi lazim.

24. Eee, ne zaman zevkli olmaya baslayacak bu is?

25. Hemen o blenderi mutfaga geri götür.

26. Ama...bu...KAN?

27. Acaba hapimi almis miydim?

28. Umarim bu sizinti suyatagindan geliyordur !

29. Sana piller olmadan çalismaz demistim !

30. Ama o kedimin yastigi...

31. Teyzemin bu yatakta öldügünü söylemis miydim?

32. Sigarayi biraksan iyi olacak...

33. Hayir, saol... Kendim halledebilirim.

---

Sexsomnia , Sexsomnia izle , Sexsomnia videoları , Sexsomnia videoları izle , Sexsomnia video , Sexsomnia hastalığı , Sexsomnia nedir , Sexsomnia videolarını izle , Sexsomnia bedava izle , Sexsomnia ücretsiz izle , Sexsomnia görüntüleri , Sexsomnia resimleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Beylikdüzünde günlük Kiralik Daireler