11 Kasım 2009 Çarşamba

Erken Boşalıyorum Ne Yapabilirim ?

Bugunku diger konumuz ise Erken Boşalıyorum Ne Yapabilirim ile alakalı bir konu . Arkadaşlar erken boşalmaya karşı alınacak önlemler başlıca şunlardır ;

Erken boşalma problemi çok kolay çok rahat tedavi edilebilen bir problemdir.Kişinin kendi nefsini kontrol etmesi gerekiyor.İnsana baktığımız zaman insan için en önemli şey canlı kalmak yani yaşamaktır.Bu süreçtede birinci yapmamız gereken şey nefes alıp vermekse ikinci yapmamız gereken şey ise yemek yemektir. Kişiler yemek yemeyi bir süreliğine kontrol edebiliyor , durdurabiliyor veya bekletebiliyorsa demekki daha önemli birşeyi kontrol edebiliyorsa daha az bir detayı olan önemli olan birşeyi çok rahatlıkla kontrol edebilir.Bunu bir araba kullanmaya benzetebiliriz. Bir arabanız var ve kırmızı ışıkta durmak zorundasınız. Yerler çok yağışlıydı kaygandı duramadım diye bir açıklama olamaz . Çok süratliydim veya fren ön balatalarım zayıftı duramadım diyede bir açıklama olamaz.Çünkü kişi arabasını koşulları içerisinde mevcut bulunduğu duruma göre ayarlamak ona göre önlemini almak zorundadır. İşte şahısta herhangi bir nedenden dolayı olan bu arzusunu isteğini kontrol edebilmeyi öğrenmek zorundadır.
---
Sexsomnia , Sexsomnia izle , Sexsomnia videoları , Sexsomnia videoları izle , Sexsomnia video , Sexsomnia hastalığı , Sexsomnia nedir , Sexsomnia videolarını izle , Sexsomnia bedava izle , Sexsomnia ücretsiz izle , Sexsomnia görüntüleri , Sexsomnia resimleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Beylikdüzünde günlük Kiralik Daireler